Notowania są obsługiwane przez Forex pros – portal rynków finansowych

wtorek, 17 kwietnia 2012

Zawód Inwestor Giełdowy

"Pieniądz nigdy nie śpi"


            Każdy kto zarobił chociaż trochę inwestując na giełdzie wie doskonale jak ciężka
i systematyczna jest to praca.
           Możemy więc powierzyć nasze oszczędności firmom które zajmują się oszczędnościami lub, w przypadku wielu osób, samemu spróbować swoich sił na rynkach finansowych. Moje doświadczenie jest niewielkie ponieważ inwestuję od kilku lat, lecz zainteresowałem się giełda mając 18 lat.
          W jakim wieku możemy zacząć inwestować? Myślę że nawet w wieku 16 lat o ile mamy jakiekolwiek pojęcie   - co to jest giełda i jakimi prawami się rządzi.
W swoich postach będę się starał opisywać niektóre zdarzenia na poszczególnych instrumentach finansowych,    
   - co wpływa na ruch cen, 
   - kiedy najlepiej jest dokonywać transakcji,
   - postaram się opisać kilka metod handlu na walutach,
   - postaram się wyjaśnić kilka definicji, które pomogą zrozumieć świat inwestora giełdowego


To tylko niektóre zadania jakie przed sobą stawiam, mam jednak nadzieję że blog będzie się rozwijał, że dołączą do mnie osoby równie zainteresowane pomnażaniem swojego kapitału właśnie po przez handel na światowych giełdach.


Czy inwestor giełdowy można traktować jako zawód? - oczywiście że tak. I mam nadzieję że dzięki mojemu blogowi, wielu z Was pokusi się o to aby pójść w ślady największych inwestorów giełdowych.


Przykazanie na dziś:  INWESTUJ  NA  PŁYNNYCH  INSTRUMENTACH  I  RYNKACH











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz