Notowania są obsługiwane przez Forex pros – portal rynków finansowych

piątek, 20 kwietnia 2012

Analiza EUR/USD wykres 15 min


Zaznaczyłem miejsca w których można było otworzyć krótkie pozycje. Są to świece japońskie które w bardzo przejrzysty sposób pokazują nam co dzieje się w danej chwili na rynku. 
1. Formacja objęcia bessy - świeca czerwona w całości zakryła świecę zieloną i co najważniejsze otwarcie tej czerwonej świeczki nastąpiło powyżej zamknięcia świecy zielonej 
2. Spadająca gwiazda - charakteryzuje się długim górnym cieniem i malutkim korpusem - jest to znak że rynek stracił swój impet i cofa się co można wykorzystać do krótkiej pozycji, jeśli taka świeca pojawia się w okresie powiedzmy dziennym lub tygodniowym może to oznaczać odwrócenie trendu i zajęcie dłuższych pozycji
3. Doji - jest to świeczka sygnalizująca możliwość odwrócenia trendu. W tym przypadku po "doji" widzimy czerwoną świece co dodatkowo nam potwierdza że rynek zawraca - krótka pozycja i można trochę zarobić


Na tym wykresie zaznaczyłem pozycję w której zawarłem transakcję, po kilku spadkowych sesjach nastąpiło odbicie na której właśnie liczyłem, dodatkowo pojawił się "młot" - świeca sygnalizująca że trend zniżkujący traci impet i może dojść do odbicia - tak też się stało, to tyko potwierdziło słuszność mojej transkacji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz